28 May 2010

Cutest Baby Face Contest by Mama_Aqis

Buat julung2 kalinyer sayatelah melibatkan diri dalam contest...tak percaya?..haa ni la first enty hahhaha

ok...nak citer sikit contest ini hanya utk rakan2 yang rajinnn komen di blog mama aqish


Tajuk contese ialah :
CUTEST BABY FACE CONTEST by MaMa_Aqish

sejak bila saya terjah?
setelah sekian lama saya mengikutinya...silent reader asal nyer..segan jugak ngan anje maklum la peminat blog anje ramaiii....kemudian satu hari..saya teringin sgt mempunyai blog yang ada 3 colum...anje ader buat toturial.sejak situ san mula sentiasa komen blog anja ..pada saya anje buka jenis org yang kedekut ilmu...emm dr situ lah saya sentiasa menjengah dan menegur anje...sekiannn...:)



saya pertaruhkan gambar ini.....ader rezeki adalah..:)

























Nama Anak : Nur Humairah Adelia Binti Muhammad Haikal
Panggilan : omey
Nama Ibu : Wan Sujaihah Bt Wan Kamaruzaman
panggilan : Wan
Umur si anak : 1 thn 9 bln

ditaja oleh :

bawakupulang

Little World Gallery


untuk lebih lanjut sila lawati disini

1 comments:

Mama Zharfan said...

salam ziarah...good luck!

Post a Comment

 
Copyright 2009 mamaomeycontest. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase